Jos tiedät haluamasi tutkimuksen tyypin sekä suurin piirtein vastaajien määrän, pystyt laskemaan hinnan tarjouslaskurilla.
Alla oleva laskuri kertoo, paljonko investointi tutkittuun tietoon maksaa. Saat edullisen tarjoushinnan suoraan sähköpostiisi.
Tutkimustapoja on kahdenlaisia:
1. kvalitatiivinen eli laadullinen tutkimus
2. kvantitatiivinen eli määrällinen tutkimus.
Laadullinen Deep Insight -tutkimus soveltuu seuraaviin tiedontarpeisiin:
Laadullinen tutkimus toteutetaan yleisimmin puhelinhaastatteluina, max. tunnin mittainen haastattelu, 3-5 haastattelua asiakasryhmää (segmenttiä) kohti riittää.
Määrällinen Large Overview –tutkimus soveltuu silloin kun:
Määrällinen tutkimus toteutetaan yleisimmin sähköpostikutsun ja verkkolomakkeen yhdistelmänä. Tutkimukseen kutsuttavien määrä on rajoittamaton eli kyseessä on kokonaistutkimus eli periaatteessa kaikki asiakkaat voidaan kutsua tutkimukseen.
Myös Focus Group –paneelitutkimukset halutuista kohderyhmistä sekä suuren yleisön internetpaneelitutkimukset sekä konsultoinnit onnistuvat. Pyydä näistä erikseen tarjous: taisto.lehikoinen@mediatum.fi
Voit myös sopia alla olevalla painikkkeella 15-30 minuutin etädemon suoraan asiantuntijamme kalenteriin! Esittelemme mielellämme juuri Sinun tarpeeseesi sopivan tutkimusratkaisun menetelmiä ja caseja.
¹ Deep Insight -laadullinen tutkimus
Valitse haastateltavien määrä (3-4 haastateltavaa asiakassegmenttiä kohti riittää hyvin). Tutkimuskysymykset suunnitellaan yhdessä Mediatumin tohtoritasoisen asiantuntijan kanssa, tutkimushaastattelun kesto max. yksi tunti.
² Large Overview –määrällinen tutkimus
Sisältää 40 kysymystä, lisäkysymykset erillisen sopimuksen mukaisesti. Tutkimuskysymykset suunnitellaan yhdessä Mediatumin tohtoritasoisen asiantuntijan kanssa. Tuloksista esitetään aina virhemarginaali eli millä tarkkuudella tulos pätee koko asiakasjoukossa.
³Puhelinhaastattelut VIP-asiakasryhmistä tai kuluttaja-asiakkaista.
Määrällinen tutkimus voidaan toteuttaa myös puhelinhaastatteluina haasteellisesti tavoitettaviin VIP-asiakasryhmiin (sähköpostitse kutsuttavien lisäksi). Puhelinhaastattelu onnistuu myös kuluttaja-asiakkaista demografisesti kohdistettuna.
Mediatum Oy
Y-tunnus: 1944421-8
Kirjassa on lyhyt tietoisku puolen vuoden jokaiselle työpäivälle