Asiakaskokemuksen tutkimus maksaa itsensä hyvin nopeasti takaisin kaksoisvaikutuksen avulla:
nykyiset asiakkaasi ostavat enemmän ja saat uusia asiakkaita!
Kun asiakaskokemuksen vahvistamisen pohjalla on tutkittua tietoa, puhutaan tiedolla johtamisesta.
Tiedolla johtaminen tarkoittaa sitä, että
Hyvä uutinen on se, että ensimmäistä kertaa tiedolla johtaminen on nyt kaikkien ulottuvilla, yllättävän edullisesti. Mediatum Oy:n tohtoritasoiset tutkimuspalvelut kertovat luotettavasti asiakkaidenne mielikuvat ja odotukset – edullisesti. Sinun ei myöskään tarvitse sitoutua loputtomiin konsulttikertoihin – one time –tutkimusraportti kertoo kaiken olennaisen.
Alla oleva laskuri kertoo, paljonko yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämisinvestointi maksaa. Saat edullisen tarjoushinnan suoraan sähköpostiisi. Laske tutkimuksen hinta ja ala johtaa tiedolla!
Tarvitsemme sinulta ensin muutaman taustatiedon.
Tutkimustapoja on kahdenlaisia: 1. kvalitatiivinen eli laadullinen sekä 2. kvantitatiivinen eli määrällinen tutkimus.
Tarvitsemme sinulta ensin muutaman taustatiedon.
Tutkimustapoja on kahdenlaisia:
1. kvalitatiivinen eli laadullinen
2. kvantitatiivinen eli määrällinen tutkimus.
Laadullinen Deep Insight -tutkimus soveltuu seuraaviin tiedontarpeisiin:
Laadullinen tutkimus toteutetaan yleisimmin puhelinhaastatteluina, max. tunnin mittainen haastattelu, 3-5 haastattelua asiakasryhmää (segmenttiä) kohti riittää.
Määrällinen Large Overview –tutkimus soveltuu silloin kun:
Määrällinen tutkimus toteutetaan yleisimmin sähköpostikutsun ja verkkolomakkeen yhdistelmänä. Tieto voidaan hankkia myös puhelinhaastatteluina erityisesti VIP-asiakasryhmistä (näitä ovat kaikki, joiden käyntikortissa lukee ”johtaja”). Tutkimukseen kutsuttavien määrä on rajoittamaton eli kyseessä on kokonaistutkimus eli periaatteessa kaikki asiakkaat voidaan kutsua tutkimukseen.
Myös Focus Group –paneelitutkimukset halutuista kohderyhmistä sekä suuren yleisön internetpaneelitutkimukset sekä konsultoinnit onnistuvat. Pyydä näistä erikseen tarjous: taisto.lehikoinen@mediatum.fi
Voit myös sopia alla olevalla painikkkeella 15-30 minuutin etädemon suoraan asiantuntijamme kalenteriin! Esittelemme mielellämme juuri Sinun tarpeeseesi sopivan tutkimusratkaisun menetelmiä ja caseja.
¹ Deep Insight -laadullinen tutkimus
Valitse haastateltavien määrä (3-4 haastateltavaa asiakassegmenttiä kohti riittää hyvin). Tutkimuskysymykset suunnitellaan yhdessä Mediatumin tohtoritasoisen asiantuntijan kanssa, tutkimushaastattelun kesto max. yksi tunti.
² Large Overview –määrällinen tutkimus
Sisältää 40 kysymystä, lisäkysymykset erillisen sopimuksen mukaisesti. Tutkimuskysymykset suunnitellaan yhdessä Mediatumin tohtoritasoisen asiantuntijan kanssa. Tuloksista esitetään aina virhemarginaali eli millä tarkkuudella tulos pätee koko asiakasjoukossa.
³Puhelinhaastattelut VIP-asiakasryhmistä tai kuluttaja-asiakkaista.
Määrällinen tutkimus voidaan toteuttaa myös puhelinhaastatteluina haasteellisesti tavoitettaviin VIP-asiakasryhmiin (sähköpostitse kutsuttavien lisäksi). Puhelinhaastattelu onnistuu myös kuluttaja-asiakkaista demografisesti kohdistettuna.
Mediatum Oy
info@mediatum.fi
050 586 6116
Kirjassa on lyhyt tietoisku puolen vuoden jokaiselle työpäivälle